صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
حجازی در جمع خبرنگاران خبر داد؛
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: با ساخت باغ نمایش، خانه نمایش و بزرگترین پارکینگ تهران اقدامات عمرانی اراضی به پایان می‌رسد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمدحسین حجازی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد در نشست خبری با اشاره به آخرین وضعیت منطقه و ساخت و سازهای صورت گرفته اظهار کرد: ساخت و سازهایی که انجام می‌شود مطابق با طرح جامع اراضی عباس آباد است.

وی ادامه داد: سعی کرده‌ایم تا بخش قابل توجهی از طرح را اجرایی کنیم و با ساخت باغ نمایش، خانه نمایش و بزرگترین پارکینگ تهران با ظرفیت ۳ هزار خودرو اقدامات عمرانی اراضی به پایان می‌رسد.

حجازی بیان کرد: پارکینگ نوروز به بهره‌برداری رسیده است و ظرفیت گنجایش هزار خودرو را دارد و با به نتیجه رسیدن هتل دیدار نیزمشکل پارکینگ حل خواهد شد.

حجازی درباره وجود موتور و اسکوتر برقی گفت: در پارک طالقانی ایستگاه اسکوتر برقی وجود دارد و در تابستان اسکوتر برقی اجاره داده می‌شود اما در تابستان حجم بازدیدکنندگان از این مجموعه زیاد است و باید ایمنی مجموعه را نیز فراهم کنیم و چند مجموعه درحوزه اسکوتر برقی و دوچرخه سواری با مجموعه همکاری می‌کنند.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به طرح جامع اراضی بیان کرد: در طرح جامع سطح اشغال مجموعه مشخص شده است و هرکه از این امر تخلف کند جریمه می‌شود و تعدادی از مسئولان سابق نیز جریمه شدند و بخشی از اراضی نیز بایر ماندند و درگیردعاوی حقوقی هستیم.

وی ادامه داد: پرونده‌هایی با وزارت راه و بانک سپه نداریم زیرا زمین آنها متعلق به خودشان است اراضی عباس آباد خود دارای کمیسیون ماده۵ است.

برچسب ها: پارکینگ ، خودرو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :