صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به تحریم ⁧ صدا و سیما⁩ و ⁧ پرس تی وی در توییتی نوشت: بازگذاشتن دست...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به تحریم ⁧ صدا و سیما⁩ و ⁧ پرس تی وی در توییتی نوشت: بازگذاشتن دست و دهان شبکه‌ها و رسانه‌های تروریستی برای شرارت آفرینی علیه ملت ایران و تحریم ⁧ صدا و سیما⁩ و ⁧ پرس تی وی⁩ بمنظور ممانعت از رسیدن رأی و نظر ⁧ ایران⁩ به جهانیان، استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکاست. جنایات آمریکا علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل پایان ندارد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم رویکرد‌های دوگانه واشنگتن، دیپلماسی توام با فشار و تحریم، ۲۵ آبان از تحریم رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و چند خبرنگار این رسانه خبر داد.

برچسب ها: صدا و سیما ، امریکا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :