صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
بازیگر سریال ستایش در واکنش به خبر ساخت این سریال گفت: به نظرتان با این همه استقبال حیف نیست که این سریال ادامه پیدا نکند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «ستایش» در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی ساخته شده است. آذرماه سال ۸۹ بود که سریالی به نام «ستایش» به صورت هفتگی از شبکه سه پخش می‌شد، قهرمان این سریال که از نامش پیداست زنی به نام ستایش که در پیچ و خم‌های سخت زندگی و شرایطی که شوهرش را از دست داده بود، زندگی و فرزندانش را حفظ کرد. استقبال مردم باعث شد تا صداوسیما و سازندگان این سریال تصمیم بگیرند تا ادامه این سریال را در‌ قسمت‌های بعدی نیز تولید کنند و فصل دوم در سال ۱۳۹۳ و فصل سوم نیز در سال ۱۳۹۸ از شبکه سه پخش شد. این سریال یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر رسانه ملی محسوب می‌شود. مخاطبان همیشه پیگیر ساخت ۴ سریال بودند.

این هفته خبر‌هایی از نگارش فصل چهارم ستایش منتشر شد که با تکذیب سعید مطلبی نویسنده سریال مواجه شد.

امید علیمردانی، بازیگر نقش رستم در سریال «ستایش» گفت: من کل ایران را مسافرت می‌کنم و مردم اولین سؤال‌شان این است که چه زمانی فصل چهارم سریال «ستایش» ساخته خواهد شد. به نظرتان با این همه استقبال حیف نیست که این سریال ادامه پیدا نکند؟ چرا که همیشه بازپخش سریال ستایش هم با استقبال مخاطبان تلویزیونی همراه است.

برچسب ها: ستایش ، شبکه سه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :