صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول از دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سارقان مسلح و کشف سلاح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، سرهنگ روح الله گراوندی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان بلافاصله طرح ایست بازرسی جهت دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در هنگام اجرای طرح کاراگاهان پلیس آگاهی به محض مشاهده خودرو سارقان آنها را شناسایی و بلافاصله وارد عمل شده که طی عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری باند سارقان در کمتر از یک ساعت پس از وقوع سرقت شدند.

فرماندهی انتظامی دزفول ضمن اشاره به توقیف خودرو مسروقه مورد استفاده سارقان ، تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری کشف گردید.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز ماموران پلیس آگاهی در طرح‌هایی جداگانه موفق به دستگیری ۶ سارق مسلح و زورگیر دیگر در شهرهای همجوار شدند.

گراوندی با اعلام کشف چهار دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو مسروقه، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :