صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
راستینه نماینده مردم شهرکرد:
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: پرتاب ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ نشان‌دهنده اوج استقلال و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در حوزه دانش و فناوری است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مهر، احمد راستینه در واکنش به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر قائم ۱۰۰، اظهار داشت: در شرایط سخت تحریم که رسانه‌ها و بنگاه‌های دروغ‌پرداز غرب تلاش می‌کنند اینگونه اعلام کنند که جمهوری اسلامی ایران در انسداد و بن بست قرار گرفته است، به ناگاه یک کار غافلگیر کننده در عرصه فناوری و تکنولوژی یعنی پرتاب ماهواره‌بر قائم اتفاق افتاد و جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر ظرفیت بالا و توان فنی و تکنولوژیکی خود را به رخ جهانیان کشید.

وی بیان کرد: این اقدام نشان داد که در میان بحران‌سازی‌های غیرواقعی که امروز شبکه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران راه می‌اندازند، ما در یک فضا و بستر بسیار خوب و جدی برای ارتقای دانش فناوری و تکنولوژیکی خود قرار گرفتیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پرتاب ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ نشان‌دهنده اوج استقلال و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در حوزه دانش و فناوری است.

راستینه گفت: اگرچه رسانه‌های بیگانه چند روزی درباره این موفقیت بزرگ ایران سکوت خواهند کرد و موضع‌گیری نخواهند داشت، اما به زودی ناگزیر می‌شوند که ابعاد این اتفاق بزرگ را تفسیر کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطمئناً نگاه درون‌زا و مبتنی بر ظرفیت‌های علم و دانش بومی و توسعه روابط با کشورهای همسایه و همسو می‌تواند به زودی جمهوری اسلامی ایران را به بسیاری از اهدافی که مدنظر دارد، برساند.

وی تاکید کرد: پرتاب ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ پایان کار نیست و زمانی که ما ظرفیت و فناوری لازم برای پرتاب ماهواره را داریم، این ظرفیت می‌تواند ما را برای برنامه‌ریزی و رسیدن به اهداف بزرگ‌تر یاری کند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :