صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
با نظر فدراسیون کشتی دو مربی به کلاس مربیگری بین‌المللی در ازبکستان اعزام شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، با نظر فدراسیون کشتی و زیر نظر کمیته ملی المپیک، دو مربی کشتی برای حضور در کلاس بین‌المللی مربیگری شب گذشته عازم ازبکستان شدند.

محسن سوریان سرمربی تیم ملی فرنگی نوجوانان و همچنین فرید دژم‌خو عضو کادر فنی تیم ملی رده‌های پایه دو مربی کشتی بودند که با معرفی فدراسیون برای حضور در کلاس سه‌روزه مربیگری بین‌المللی به ازبکستان رفتند.

این در حالی است که مسابقات کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال جهان در اسپانیا آخرین مسابقه رسمی سال 2022 بود و تیم‌های پایه تا سال آینده و زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی 2023 برنامه رسمی دیگری ندارند.

تیم‌های پایه از ماه‌های پایانی امسال کار خود را برای مسابقات سال آینده با برگزاری مسابقات کشوری و انتخابی استارت خواهند زد.

برچسب ها: المپیک ، مربیگری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :