صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر مطرح کرد؛
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، گفت: انتظار می‌رود موج آنفلوانزا، حدود سه تا چهار ماه طول بکشد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مهر، شهنام عرشی، با پاسخ به این سوال که یک بیمار مبتلا آنفلوانزا می‌تواند چند نفر را درگیر بیماری کند، افزود: اگر کسی قبلاً واکسن آنفلوانزا نزده و یا قبلاً بیماری را نگرفته است، می‌تواند مبتلا شود.

سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در عین حال گفت: البته شدت و درگیری بیماری آنفلوانزا در مقایسه با کرونا کمتر است.

عرشی ادامه داد: انتظار داریم همه ساله موج آنفلوانزا حدود سه تا چهار ماه طول بکشد، مگر اینکه سویه جدیدی بروز کند.

وی افزود: خوشبختانه سویه‌ای که شایع است، از سویه های آنفلوانزا در سال‌های گذشته است.

برچسب ها: آنفلوانزا ، بیماری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :