صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۹۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
جواد قارایی کارگردان مستند «ایرانگرد» از آغاز پخش فصل جدید آن خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جواد قارایی کارگردان مجموعه مستند «ایرانگرد» گفت: فصل جدید ایرانگرد به ۵ استان خراسان رضوی، هرمزگان، گیلان، فارس و بوشهر رفته و تصاویری دیدنی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این ۵ منطقه از کشورمان را به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: قرار بود هقته گذشته پخش سری جدید آغاز شود، اما به دلیل یک سری ایرادات از جمعه این هفته روی آنتن می‌رود.

قارایی عنوان کرد: در فصل پنجم ایرانگرد تلاش کردیم مخاطبان تنوع خوبی را از لحاظ مردم شناسی، اقلیمی، تاریخی و فرهنگی شاهد باشند.

این مستند ساز گفت: این مجموعه در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای آماده شده و هر جمعه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. هم‌چنین ۳ بازپخش برای قسمت‌های آن درنظر گرفته شده است.

برچسب ها: ایرانگرد ، هرمزگان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :