صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۹۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، زمان استفاده از بسته‌های اینترنت همراه پس از رفع محدودیت‌ها تمدید می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدت زمان استفاده از حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران تمدید می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه در پی هماهنگی انجام شده با اپراتورهای تلفن همراه، از زمان عادی شدن شرایط و رفع محدودیت‌ها در دسترسی به اینترنت، حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران، معادل زمان قطعی، تمدید می‌شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :