صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۹۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد شاگردانش در اردوی اتریش ابراز رضایت کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، اردوی اتریش تیم ملی فوتبال با برگزاری دو دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه که با برتری یک بر صفر ایران و برابر سنگال که با تساوی یک - یک همراه بود، به پایان رسید.

کارلوس‌کی‌روش، سرمربی تیم ملی در پیامی نوشت: «اردوی خوبی بود، عملکرد خوبی در هر 2 بازی داشتیم و نتایج خوبی گرفتیم. در درجه اول به کمک حریفان بزرگی که داشتیم، نکات زیادی یاد گرفتیم و در درجه دوم، شخصیت و اتحاد تیمی ما به خاطر سختی‌هایی که با آن مواجه شدیم و فداکاری‌هایی که برای تیم ملی انجام دادیم، ارتقا پیدا کرد».

برچسب ها: تیم ملی ، سنگال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :