صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۹۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
تیم ملی تکواندو کشورمان پس از غیبت در دو مرحله ابتدایی رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۲، با شش تکواندوکار در گرندپری منچستر حاضر خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، سومین مرحله مسابقات گرندپری در سال 2022 از 29 مهر ماه لغایت یکم آبان ماه در منچستر انگلیس برگزار خواهد شد.

پس از غیبت تیم ملی تکواندو در رقابت‌های گرندپری رم و پاریس در سال 2022، قرار است شش ملی‌پوش کشورمان در منچستر حضور داشته باشند تا بعد از مدت‌ها شاهد بازگشت ملی‌پوشان ایران به این رویداد معتبر باشیم.

آرمین هادی‌پور و مهدی حاج موسایی در وزن 58- کیلوگرم، سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 80- کیلوگرم و علیرضا نادعلیان و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این مسابقات حضور خواهند داشت.

هدایت تیم ملی تکواندو کشورمان در این رویداد بر عهده بیژن مقانلو خواهد بود.

در بخش بانوان نیز باید دید با تصمیم کادر فنی تیم ملی تکواندو و مسئولان فدراسیون چند تکواندوکار به این رویداد اعزام خواهند شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :