صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۹۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
فرمانده نیروی زمینی سپاه در بازدید از مرز باشماق ضمن تقدیر از تلاش مردم منطقه کردستان و مریوان برای خدمت به زائران، گفت: تمامی امکانات سپاه برای خدمت به زوار اربعین پای کار است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در بازدید از مرز باشماق، اظهار داشت: تمام تلاش در پایانه‌های مرزی ایجاد سفری ایمن و سلامت زائران با ایمنی بالاست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: زیرساخت‌ها در پایانه‌ها به گونه‌ای است که زائران بدون مشکل تردد کنند.

وی افزود: تلاش مردم منطقه کردستان و مریوان نیز برای خدمت به زائران قابل تقدیر است و موکب‌ها در مسیر مرز باشماق اکثرا مردمی است.

سردار پاکپور در ادامه گفت: سپاه تمامی امکانات خود را بسیج کرده تا برای زائران تسهیلاتی ایجاد کنیم.

وی افزود: جدای از حمل و نقل، در بحث بهداشت و درمان نیز با برپایی بیمارستان‌هایی در مناطق مرزی به زوار خدمت‌رسانی می‌شود.

امسال برای اولین بار مرز باشماق مریوان برای خروج زائران اربعین انتخاب شد که بیش از 35 هزار زائر از این مرز خارج شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :