صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۹۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
ستاره فرانسوی رئال مادرید که حساب‌های کاربری خود در تمامی شبکه‌های اجتماعی را بسته بود، کمتر از ۲۴ ساعت آنها را دوباره فعال کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، روز گذشته (یکشنبه) اتفاقی عجیب در فضای مجازی توجه رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی را جلب کرد؛ خروج کریم بنزما از تمامی شبکه‌های اجتماعی شامل فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام.

او اما کمتر از 24 ساعت به دنیای شبکه‌های مجازی برگشت و کنجکاوی خیلی‌ها را درباره علت خروجش برانگیخت، به خصوص که در بدو بازگشت هم یک پست عجیب در اینستاگرام منتشر کرد.

بنزما در این پست که همراه با عکسی از خودش در حال تمرین روی زمین چمن به همراه پسرش است، نوشته : در مسیر درست.

برچسب ها: فضای مجازی ، بنزما

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :