صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۹۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
علیزاده:
هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مدعی شد که قضاوت داور دیدار با سپاهان به ضرر شاگردان قلعه‌نویی بود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، علیرضا علیزاده درباره دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل سپاهان اصفهان که به تساوی 2-2 انجامید، اظهار داشت: این یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر لیگ برتر بود؛ یک دیدار کلاسیک و هیجان‌انگیز که خیلی‌ها از تماشای آن لذت بردند. هر دو تیم فرصت‌های زیادی در این بازی داشتند. به نظرم داور یک یا دو پنالتی برای گل‌گهر نگرفت و در این مورد ضرر کردیم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد: ما برای پیروزی به میدان آمدیم، اما تمرکزمان در نیمه اول پس از دریافت گل به هم ریخت و گل دوم سپاهان نیز کارمان را سخت‌تر کرد. با این حال هرگز برای جبران نتیجه ناامید نشدیم و خدا را شکر تدابیر کادر فنی و زحمات بازیکنان نتیجه داد. نباید فراموش کنیم که سپاهان تیمی قدرتمند است و جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

هافبک گل‌گهر سیرجان راجع به درخشش میلاد زکی‌پور، همبازی سابقش با پیراهن سپاهان به تسنیم گفت: میلاد جلوی ما انگیزه داشت و حتی سرمربی سپاهان هم به این موضوع اشاره کرد. زکی‌پور وقتی در گل‌‌گهر بود، گل نمی‌زد و دو سال در تیم ما کاشته‌ها را بیرون زد! البته این را به شوخی گفتم و برای میلاد آرزوی موفقیت می‌کنم. جالب اینجاست که زکی‌پور در جریان مسابقه، از ما بابت بازی خوبی که انجام داد و گل‌هایی که زد، عذرخواهی کرد.

علیزاده در مورد گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند، عنوان کرد: همه بچه‌ها زحمت کشیدند و کار خاصی انجام ندادم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم به گل‌گهر کمک کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :