صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۹۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
استقلال به خاطر اقدام صدا و سیما در دو هفته 30 میلیارد تومان ضرر کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، کارگزار استقلال بابت هر بازی خانگی که تبلیغات این باشگاه اجرا می شود، مبلغ 15 میلیارد تومان به آبی ها پرداخت می کند. با این حال اختلاف این باشگاه با صدا و سیما برسر حق پخش باعث شده است تا تبلیغات محیطی به نمایش درنیاید و آبی ها با مشکل بزرگی روبرو شوند.

به گفته یکی از مدیران استقلال این نحوه فیلمبرداری در 2 بازی باعث خسارت 30 میلیاردی به استقلال شده است و آبی ها از این نظر متحمل خسارت سنگینی شده اند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا استقلالی ها به تعامل با صدا و سیما بر می گردند یا این اختلاف همچنان ادامه دار خواهد بود.

منبع: طرفداری
برچسب ها: استقلال ، صدا و سیما

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :