صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۹۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
وزیر صمت، صحبت های سخنگوی خودش را تکذیب کرد:
در حالیکه قالیباف سخنگوی وزارت صمت روز سه‌شنبه اعلام کرده بود که با تویوتا برای واردات خودرو مذاکره شده است، امروز وزیرصمت، این خبر را تکذیب کرد.

گروه اقتصادی: رضا فاطمی امین گفت: صنعت خودرو فراز ونشیب‌های زیادی داشت، طی چندساله گذشته باتوجه به تحریم‌ها در کشور‌های دنیا تولیدشان متوقف شد، امادر کشور ما این طور نبود. ما با شرکت تویوتا مذاکره انجام نمی‌دهیم، ولی شرکت‌های خودروسازی ما مذاکرات را انجام می دهند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، به گفته او: خوشبختانه روند صنعت خودرو کشور رو به رو رشد است. در بخش‌های مختلف با کمک شرکت‌های دانش بنیان صنعت خودرو به قابلیت هایی دست یافته که می‌توان پیش بینی کرد که در سال ۱۴۰۴ را به حد بین المللی برسیم. امروز هم تفاهم‌نامه مشترک بین ایران‌خودرو و سایپا رد و بدل شد که این یک توسعه برای کشور است.

او گفت: خودرو اقتصادی از زمانی که طراحی تا عرضه می‌شود ۱۸ ماه زمان بر است. قرار است اواسط سال آینده خودرو اقتصادی وارد بازار شود.

برچسب ها: وزارت صمت ، تحریم ، تویوتا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :