صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بارش‌ها و سیلاب اخیر فقط ۱۰ میلیون مترمکعب یعنی معادل مصرف سه روز آب تهران به ذخایر آبی اضافه کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، محمدرضا بختیاری با اشاره به میانگین مصرف روزهای اخیر تهران که معادل سه میلیون و 600هزار مترمکعب بوده است گفت: در پی بارش‌ها و سیلاب‌های اخیر این تصور نادرست در افکار عمومی شکل گرفته که آورد آبی سیلاب‌ها کمک زیادی به ذخایر و منابع آبی کرده است و این در حالی است که بخش عمده‌ این سیلاب‌ها در حوضه‌های آبریز نبوده است.


وی افزود: بارش‌ها و سیلاب اخیر حدود 10 میلیون مترمکعب یعنی معادل مصرف سه روز آب تهران به ذخایر آبی اضافه کرده است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: با آمادگی قبلی و تدابیر اندیشیده شده در چارچوب پدافند غیرعامل، حتی خروج 12ساعته تصفیه‌خانه‌های شماره 2 (کن) و هفتم تهران از مدار نیز هیچ خللی در آب‌رسانی به پایتخت ایجاد نکرد و از 30 ساعت پیش از آغاز سیلاب، آماده مواجهه با این مشکل بودیم و حجم مخازن را به گونه‌ای تنظیم کردیم که هیچ مشکلی در روند تامین آب رخ ندهد.


بختیاری خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری و اجرای پروژه‌های آب‌رسانی در استان تهران بر مبنای پدافند غیرعامل و مدیریت بحران موجب پایداری شبکه با کم‌ترین میزان خسارت شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: تهران ، سیلاب‌

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :