صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
محمد مهرتک رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل گفت: در ۲ روز اخیر، یک سگ هار ۱۶ نفر از اهالی مشگین‌شهر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش بولتن نیوز، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل گفت: در ۲ روز اخیر، یک سگ هار ۱۶ نفر از اهالی مشگین‌شهر را راهی بیمارستان کرد.

محمد مهرتک با اعلام این خبر افزود: یک نفر از عشایر در ییلاقات، ۵ نفر در محله سبزه میدان و ۱۰ شهروند در محلات مختلف شهر مورد حمله این سگ قرار گرفته‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: در چنین مواقعی تزریق واکسن هاری رایگان است و تمامی زخمی‌ها، واکسن هاری را دریافت کرده‌اند.

مهرتک تشریح کرد: این حیوان پس از ساعت‌ها تلاش ماموران آتش‌نشانی، محیط زیست و نیروی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر در محله چایپاره از پای درآمد.

وی گفت: از این تعداد ۳ نفر در بیمارستان بستری شدند که یک نفر در تحت جراحی قرار گرفته، یک نفر در بخش داخلی بستری و نفر سوم با رضایت شخصی مرخص شده است.

منبع: انتخاب
برچسب ها: مشگین شهر ، اردبیل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :