صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات جان ۳۰ شهروند بر آثار آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعاتی قبل آتش سوزی در یک مجتمع هفت طبقه در خیابان شهریور منطقه کیانپارس گزارش شد.

وی با اشاره به خسارت ۴۰ درصدی یکی از واحدهای طبقه اول این مجتمع افزود: علت وقوع این حریق اتصال برق اعلام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: ۱۵ آتش نشان به محل حادثه اعزام و ۳۰ شهروند از میان آتش و دود نجات داده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: آتش سوزی ، کیانپارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :