صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
جبلی:
رئیس رسانه ملی گفت: بر اساس قانون وظیفه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی بر عهده صدا و سیما است.

به گزارش بولتن نیوز، پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما در برنامه صف اول گفت: آنتن رسانه ملی امانتی است که مردم در اختیار ما قرار دادند. شعار جدید دوره مدیریت جدید رسانه ملی را هویت‌محوری و عدالت‌گستری قرار دادیم، هویت‌محوری به این معناست که ما باید در رسانه ملی هویت‌مدار ملت ایران باشیم. عدالت‌گستری به معنای این است که حق هرچیزی در رسانه مورد توجه قرار گیرد.

جبلی در پاسخ به این سوال که صداوسیما چند درصد به نظارت محتوای نمایش خانگی پرداخته، گفت:بر اساس قانون وظیفه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی بر عهده صدا و سیما است.نگاه ما به سینما، رسانه‌هایمکتوب، نمایش خانگی و فعالان فرهنگی هم‌افزایی محور است.

رئیس صدا و سیما می‌گوید: اگر جایی ملاحظه کنیم در صوت‌ و تصویر خلاف انتظارات مردم، فرهنگ و هنجارها اتفاق می‌افتد قطعا در تعامل با سکوهای انتشار وپلتفرم‌ها سعی می‌کنیم ایرادات را برطرف کنیم اگر تعاملات به نتیجه نرسید از ابزارهای قانونی استفاده می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا ضریب نفوذ رسانه ملی بین مخاطبان بالاست، گفت: این موضوع را فقط ما اعلام نمی‌کنیم، دشمنانمان هم به این ضریب نفوذ در بین مخاطبین باور دارند. وقتی این حجم از حمله رسانه‌ای از سوی رسانه‌های معاند را می‌بینیم، می‌فهمیم که صداوسیما ضریب نفوذ بالایی دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :