صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کووید۱۹ و شیوع دوباره آن، جمعیت هلال‌احمر اعلام آمادگی کرد.

به گزارش بولتن نیوز، رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: جمعیت هلال‌احمر در بحث واکسیناسیون کارنامه درخشانی دارد.

پیرحسین کولیوند افزود: نیاز است تا افرادی که نیاز به تزریق دز یادآور دارند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند که ما در این زمینه امکان فعال‌سازی مراکز ثابت و سیار واکسیناسیون خود را داریم، همچنین می‌توانیم با اعلام یک فراخوان، واکسیناتور‌های خود را هم فعال کنیم تا سرعت واکسیناسیون در جامعه افزایش پیدا کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: غربالگری مسافران، کنترل مبادی مرزی، برپایی بیمارستان‌های صحرایی و نقاهتگاه‌ها از دیگر ظرفیت‌های جمعیت است که می‌تواند برای پیشگیری از شیوع این ویروس در جامعه همچون گذشته با وزارت بهداشت همکاری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :