صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
وزیر ارتباطات:
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ تیر در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت....

به گزارش بولتن نیوز، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ تیر در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بسته اینترنتی چهارماهه و دائمی رایگان از امروز برای سه دهک پایین جامعه اختصاص می‌یابد.

وی افزود: کسانی که یارانه ۴۰۰ تومانی دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق درگاه ملی خدمات دولت این اینترنت را دریافت کنند.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اگر کندی اینترنت وجود داشته باشد، می‌توانند با سامانه ۱۹۵ تماس بگیرند و گزارش کنند و ما حتما آن را بررسی می‌کنیم. یک کُندی در شب‌های اخیر بوده که البته برطرف شد، اما آماده هستیم گزارش‌ها را دریافت و به آن رسیدگی کنیم.

وی درباره اینترنت خبرنگاری نیز بیان داشت: امسال هم برای خبرنگارانی که معاون مطبوعاتی تایید کند، بسته‌های اینترنت خواهیم داشت که اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :