صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
با اقدام نکردن مسئولان پیشین فدراسیون وزنه‌برداری برای ثبت‌نام، دختران وزنه‌بردار کشورمان حضور در مسابقات آسیایی را از دست دادند.

به گزارش بولتن نیوز، در شرایطی که به دلیل مشکلات مربوط به بودجه و بلاتکلیفی فدراسیون وزنه‌برداری، تیم‌های دختران و پسران ایران در مسابقات جهانی مکزیک شرکت نکردند، اکنون رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان در پیش است اما فدراسیون سابق تنها برای تیم پسران در خصوص اعزام به این رقابت‌ها اقدامات لازم را انجام داده و قصدی مبنی بر اعزام تیم دختران نداشته است.

هفته گذشته علی مرادی به دلیل ابطال انتخابات سال 98 جای خود را به سجاد انوشیروانی داد و باتوجه به فرصت اندک باقی‌مانده تا این رقابت‌ها که قرار است اواخر تیر ماه در ازبکستان برگزار شود، امکان اضافه کردن دختران به اعزام ازبکستان وجود ندارد.

فدراسیون گذشته مدعی راه‌اندازی و حمایت از وزنه‌برداری بانوان بود، اما باید دید چرا برای حضور تیم‌های پایه بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا ثبت‌نام به عمل نیامده است. رشته نوپای وزنه‌برداری بانوان قطعاً نیاز بیشتری به اعزام‌های بین‌المللی خصوصا در سطح آسیا و در رده‌های پایه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: وزنه‌برداری ، مکزیک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :