صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
باشگاه آلومینیوم دروازه‌بان پیشین شهر خودرو را به تیم خود اضافه کرد.

به گزارش بولتن نیوز، محمدجواد کیا دروازه‌بان فصل گذشته شهر خودروی مشهد پس از توافق با مدیرعامل باشگاه آلومینیوم، به تیم فوتبال این باشگاه پیوست.

این دروازه‌بان 20 ساله که یکی از ملی‌پوشان امید ایران است، در دو فصل اخیر لیگ برتر در شهر خودرو مشهد عضویت داشت و برای این تیم به میدان رفته بود. وی قرارداد سه ساله‌ای با آلومینیوم امضا کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :