صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
انتخابات سه کمیسیون فدراسیون ژیمناستیک فردا (شنبه) به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، بنابر اعلام فدراسیون ژیمناستیک، باتوجه به تأیید نهایی اسامی داوطلبین انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، داوران، مربیان و براساس برنامه، این انتخابات روز شنبه 4 تیرماه 1401 از ساعت 8 تا ساعت 16 به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار خواهد شد.

برگزاری این انتخابات در حالی است که این اتفاق قرار بود روز 16 تیر ماه برگزار شود اما با درخواست فدراسیون و موافقت وزارت ورزش و جوانان به تعویق افتاد تا برخی از افرادی که نتوانسته بودند به دلایل مختلف در آن شرکت کنند، بتوانند نام‌نویسی داشته باشند.

مقداد قلندرپور سرپرست دبیری فدراسیون پس از لغو برگزاری انتخابات در روز 16 خرداد گفته بود: با بررسی‌هایی که انجام شد و طبق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های کمیسیون‌ها، متوجه شدیم تعداد داوطلبان برای حضور در انتخابات این کمسیون‌ها با محدودیت مواجه می‌شود. ما مشاهده کردیم که خیلی از استان‌ها در این باره توجیه نبودند و در جریان قوانین قرار نداشتند. به همین دلیل فرصت ایجاد کردیم تا تعداد زیادی در انتخابات ثبت‌نام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :