صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۳۳۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بلغارستان پس از ۴ باخت، چیزی برای از دست دادن نداشت و با توجه به شرایط میزبانی..

به گزارش بولتن نیوز، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل بلغارستان در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اظهار داشت: به جز ست اول، تیم ایران بازی خوب و قابل قبولی انجام داد. بلغارستان پس از 4 باخت، چیزی برای از دست دادن نداشت و با توجه به شرایط میزبانی تمام انرژی و قدرت خود را گذاشت تا برنده بازی باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: در ست دوم و سوم، زمانی که بازی به سمت برد ایران پیش می‌رفت، کم‌تجربگی تیم باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع مسابقه بدی نسبت به مسابقات گذشته‌مان در هفته نخست نبود. تلاش تیم نسبت به بازی‌های گذشته بیشتر بود، اما باید پذیرفت که باید تاوان کم‌تجربگی تیم را بدهیم که فکر می‌کنم تاوانش را در این مسابقه پرداخت کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: والیبال ، بلغارستان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
محمد
|
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
خداراشکراینومتوجه شدی.اگرتجربه دردرزش مااهمیت داشت حداقل پیمان اکبری راکه باجنگ وجدل مربی چندین ساله درتیم ملی بودوازمربییان بزرگ درس گرفته بودمهره سوزی نمی کردندوشماراسرمربی کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :