صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سیدجلال حسینی به‌احتمال بسیار زیاد عضوی از کادر فنی سرخپوشان خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز،با اعلام رضا درویش؛ سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان به‌احتمال بسیار فراوان در فصل آینده در کادر فنی پرسپولیس حضور خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: دوست داریم قداست سیدجلال حفظ شود، قرار است این هفته جلسه‌ای را با سیدجلال حسینی برگزار کنیم و به‌احتمال خیلی زیاد او به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد.

باید دید حسینی با این موضوع موافقت می‌کند و دستیار گل‌محمدی می‌شود یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :