صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
مدیرعامل موسسه اندیشه شهید آوینی:
نقویان گفت: قرار است فصل سوم سریال امنیتی پلیسی گاندو هم ساخته شود.

به گزارش بولتن نیوز، مهدی نقویان مدیرعامل موسسه اندیشه شهید آوینی در نشست خبری گفت: قرار است فصل سوم سریال گاندو ساخته شود؛ فیلمنامه آن در حال نگارش است و امسال به تولید می‌رسد.

سریال تلویزیونی گاندو، به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی، سریال امنیتی پلیسی بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

به گفته نقویان، برخلاف ادعایی که در دولت قبل می‌شد که این سریال جناحی است و به زدن دولت قبل مربوط می‌شود، اما درست نیست و در دولت جدید هم این مجموعه ساخته می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: شهید آوینی ، گاندو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :