صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
قهرمان دو دوره فوتبال اروپا مجوز صعود به فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس را به دست آورد.

به گزارش بولتن نیوز، تیم ناتینگهام فارست امشب (یکشنبه) در دیدار پلی‌آف مسابقات چمپیونشیپ فوتبال انگلیس، در ورزشگاه ومبلی مقابل هادرزفیلد تاون صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

این برد، چهارمین پیروزی شاگردان استیو کوپر در دور پلی‌آف مسابقات بود و باعث شد ناتینگهام فارست که در فصل 99-1998 به لیگ چمپیونشیپ سقوط کرده بود، پس از 23 سال به مسابقات لیگ برتر انگلیس بازگردد. این تیم سابقه دو دوره قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد.

پیش از این فولام و بورنموث صعود خود را به لیگ جزیره قطعی کرده بودند و تیم‌های برنلی، واتفورد و نوریچ با کسب رده‌های هجدهم تا بیستم لیگ برتر، به مسابقات چمپیونشیپ سقوط کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: انگلیس ، چمپیونشیپ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :