صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
ستاره سوئدی میلان می‌گوید در ۶ ماه گذشته سخت‌ترین روزهای دوران حرفه‌ای‌اش را گذرانده است.

به گزارش بولتن نیوز، زلاتان ابراهیموویچ که پس از قهرمانی میلان در سری A ایتالیا، روز گذشته (چهارشنبه) زانوی چپ خود را در شهر لیون فرانسه به تیغ جراحان سپرد و به مدت هفت تا هشت ماه از مستطیل سبز به دور خواهد بود، با انتشار پیامی وضعیت خود را در 6 ماه اخیر برای هواداران میلان تشریح کرد.

ایبرای 40 ساله در حساب کابری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «در 6 ماه گذشته، بدون رباط صلیبی در زانوی چپم بازی کردم. زانویم در این مدت متورم شده بود. در 6 ماه گذشته فقط 10 بار توانستم با این تیم تمرین کنم. بیش از 20 تزریق در این مدت روی زانویم انجام شد».

در ادامه پیام زلاتان آمده است: «به مدت 6 ماه زانویم هفته‌ای یکبار خالی می‌کرد. در این مدت هر روز داروهای آرام‌بخش مصرف می‌کردم. به مدت 6 ماه به خاطر دردی که داشتم به سختی خوابیدم. هرگز در داخل و خارج از زمین اینقدر اذیت نشده بودم. من غیرممکن را به ممکن تبدیل کردم».

در پایان پیام ستاره سوئدی میلان می‌خوانید: «در ذهنم تنها یک هدف داشتم، اینکه هم‌تیمی‌ها و مربیانم را قهرمان ایتالیا کنم، چون به آنها قول داده بودم. امروز یک رباط صلیبی جدید و یک جام دیگر دارم».

ابراهیموویچ که قراردادش در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد، انتظار می‌رود قراردادش با باشگاه میلان برای فصل آینده تمدید شود، البته با کاهش دستمزدش.

او در چهار سال و نیم حضورش در این باشگاه (در مجموع دو دوره حضورش) در 159 بازی 92 گل برای روسونری به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :