صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
فرماندار آبادان:
فرماندار آبادان گفت: تعداد جان‌باختگان حادثه متروپل به ۱۹ نفر رسید.

به گزارش بولتن نیوز، احسان عباسپور اظهار کرد: عملیات جستجو، آواربرداری و امداد رسانی برای نجات شهروندان زیر آوار مانده حادثه متروپل ادامه دارد. در حال حاضر تعداد جان‌باختگان این حادثه تا این لحظه به ۱۹ نفر رسیده است.

وی افزود: همچنان تعداد مصدومان حادثه ۳۷ نفر است که ۳۴ نفر از آن‌ها مرخص شده‌اند.

فرماندار آبادان گفت: تلاش‌ها برای آواربرداری در محل ساختمان متروپل ادامه دارد.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :