صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن جدایی ستاره آرژانتینی‌ این تیم در پایان فصل جاری را تأیید کرد.

به گزارش بولتن نیوز، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتشار پیامی در صفحه‌اش در توئیتر اعلام کرد که آنخل دی‌ماریا در پایان فصل جاری این تیم را ترک خواهد کرد.

دی‌‌ماریای 34 ساله که تابستان سال 2015 با قراردادی 63 میلیون یورویی از منچستریونایتد به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، تا پایان فصل جاری با تیم پایتخت فرانسه قرارداد دارد و به این ترتیب در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود.

گفته می‌شود یوونتوس خواهان جذب ستاره سابق رئال مادرید است، بازیکنی که امشب (شنبه) برابر متز دویست‌و‌نود‌و‌پنجمین و آخرین بازی‌اش را برای PSG انجام و به دوران بازیگری‌اش در پارک دو پرنس که با کسب 18 جام همراه بود، پایان می‌دهد. او در هفت سالی که در پاری‌سن‌ژرمن حضور داشت، بیشتر از هر بازیکن دیگری در این تیم موفق به کسب جام شد.

طبق آخرین گزارش‌ها، پیشنهاد یووه به دی‌ماریا قراردادی یک ساله با امکان تمدید برای سال دوم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :