صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم شایستگی قهرمانی نداشته است.

به گزارش بولتن نیوز، رامتین سلیمان‌زاده پس از تساوی بدون گل آلومینیوم اراک در خانه استقلال اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی ارائه کردیم و مالک توپ و میدان بودیم. استقلال اما در نیمه دوم فشار زیادی وارد کرد و در بخشی از مسابقه، ارسال‌های بلندی روی دروازه آلومینیوم داشت.

وی با بیان اینکه آلومینیوم سازمان دفاعی خوبی دارد، تصریح کرد:‌ می‌دانستیم سبک بازی استقلال چگونه است و ما سازمان دفاعی خوبی داشتیم. هنگامی که توپ‌ها را دفع می‌کردیم، به استقلال ضدحمله می‌زدیم و در این شرایط می‌توانستیم به گل برسیم. ان‌شاءالله این روند را ادامه بدهیم و این فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

همچنین اسماعیل شریفات در مورد دیدار آلومینیوم با شاگردان فرهاد مجیدی گفت: استقلال شایسته قهرمانی بود و این عنوان مبارک‌شان باشد. باشگاه استقلال - از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان - از روز اول دیسیپلین خوبی داشت و همه به دنبال قهرمانی بودند. پرسپولیس سال‌های گذشته نظم ویژه‌ای داشت و شایسته قهرمانی بود، اما امسال نباید حرفی از قهرمانی بزند.

هافبک تیم آلومینیوم درباره تونل قهرمانی بازیکنان تیمش بیان کرد: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم و مهدی رحمتی صلاح دیدند چنین کاری کنیم. ما تابع باشگاه بودیم و این اقدام یک کار فرهنگی در کشور بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: آلومینیوم ، استقلال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :