صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
جواد قارایی از پخش سری جدید برنامه «ایرانگرد» در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، جواد قارایی مستندساز، درباره تولید سری جدید برنامه «ایرانگرد» گفت: مراحل پایانی تصویربرداری سری پنجم «ایرانگرد» را سپری و این مجموعه را برای پخش در تابستان امسال آماده می‌کنیم.

به گفته وی، گروه تصویربرداری این مستند این روزها در خراسان رضوی هستند و بعد از آن راهی گیلان خواهند شد.

مجموعه «ایرانگرد» مستندی تلویزیونی است که در آن طبیعت، شهر‌ها، روستا‌های مختلف و شیوه زندگی مردم عشایر و روستا‌های ایران در استان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، ایلام و فارس و... معرفی می‌شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :