صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
ZTE از پرچمدار قدرتمند خود رونمایی کرد
ZTE از قدرتمندترین پرچمدار خود؛ زدتی‌ای اکسون 40 اولترا رونمایی کرد.

گروه IT: شرکت ZTE از قدرتمندترین پرچمدار خود رونمایی کرد که اولین گوشی جهان با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و دوربین سلفی زیر نمایشگر محسوب می‌شود. زدتی‌ای اکسون 40 اولترا به یک نمایشگر خمیده غول‌پیکر و دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی مجهز شده است.

به گزارش بولتن نیوز، این پرچمدار زدتی‌ای نمایشگر 6.81 اینچی امولد با رزولوشن فول ا‌چ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز دارد و بطور 100 درصدی گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

زدتی‌ای برای این گوشی هوشمندش از قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل یک استفاده کرده و در بالاترین نسخه از 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه UFS 3.1 بهره می‌برد. این دستگاه بطور پیش فرض به اندروید 12 مجهز شده است.

باتری این دستگاه 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 80 واتی است، هرچند از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. زدتی‌ای این محصولش را به یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند بزرگ با ابعاد 36,356 میلی‌متر مربع مجهز کرده است.

دوربین سلفی زد‌تی‌ای اکسون 40 اولترا 16 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 2.24 میکرومتر است که زیر نمایشگر قرار گرفته و سومین نسل از فناوری دوربین زیر نمایشگر به حساب می‌آید. طبق ادعای زدتی‌ای، دوربین سلفی این گوشی هوشمند عملکردی مشابه سایر پرچمدارهای بازار دارد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند سه دوربین قرار گرفته که سنسور اصلی‌اش 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است. دو دوربین دیگر این دستگاه هم 64 مگاپیکسلی اما از نوع اولترا واید و پریسکوپی هستند. تمام دوربین‌های اصلی این دستگاه می‌توانند ویدیوهای 8K ضبط کنند. پیش فروش این دستگاه از 4 روز دیگر در چین شروع می‌شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :