صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
ارکستر سمفونیک تهران در دو شب در تالار وحدت به رهبری نصیر حیدریان روی صحنه می‌رود.

به گزارش بولتن نیوز، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان روز‌های ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

«زیگفریدایدیل» به آهنگسازی ریشارد واگنر؛ «پروانه» به آهنگسازی امانوئل ملیک اصلانیان و «سمفونی شماره ۱ در دومینور» به آهنگسازی فلیکس مندلسون، قطعاتی هستند که در این کنسرت اجرا می‌شوند.

نصیر حیدریان که پیشتر قرار بود در سی و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر رهبری ارکستر سمفونیک تهران را بر عهده داشته باشد به دلیل کرونا خانه نشین شد.

در این مدت ولفگانگ ونگنروت، رهبر ارکستر آلمانی پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه رهبری این گروه در تالار وحدت را برعهده داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: ارکستر ، تالار وحدت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :