صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
با گزینش مربیان لیگ برتری، تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش بولتن نیوز، در لیگ بیست‌ویکم همانند شش دوره گذشته لیگ برتر فوتبال، در پایان هر هفته از مسابقات با نظرخواهی از مربیان و آنالیزورهای تیم‌ها، 11 بازیکن برتر را انتخاب و معرفی می‌کند.

روش کار به این صورت است که سرمربیان، مربیان یا آنالیزور‌های 16 تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیم خود را معرفی می‌کنند.

تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال:

دروازه‌بان: علیرضا حقیقی (نساجی)

مدافعان: محمد دانشگر (استقلال)، علیرضا آرتا (گل‌گهر)، هادی محمدی (تراکتور) و علی نعمتی (پرسپولیس)

هافبک‌ها: آیاندا پاتوسی (فولاد)، سیدمحمدرضا حسینی (سپاهان)، مهدی هاشم‌نژاد (نفت مسجدسلیمان) و فرزاد جعفری (هوادار)

مهاجمان: حامد پاکدل (پرسپولیس) و گادوین منشا (مس).

محسن فروزان از گل‌گهر، حسن بیت‌سعید از صنعت نفت آبادان، محمدابراهیم رضازاده از شهر خودرو، جعفر سلمانی از استقلال، رامین رضاییان از پرسپولیس و مجید علیاری از مس رفسنجان بازیکنانی بودند که می‌توانستند در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم قرار بگیرند.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

مس رفسنجان 2 - فجر سپاسی شیراز یک

نفت مسجدسلیمان یک - تراکتور تبریز یک

شهر خودرو مشهد یک - صنعت نفت آبادان یک

سپاهان اصفهان یک - استقلال یک

هوادار 2 - ذوب‌آهن اصفهان صفر

آلومینیوم اراک صفر - نساجی مازندران صفر

فولاد خوزستان یک - گل‌گهر سیرجان یک

پرسپولیس 2 - پیکان صفر

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :