صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۶۰۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد
پیشنهاد مصوب سازمان تأمین‌اجتماعی در مورد میزان و چگونگی افزایش سالانه مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان...

به گزارش بولتن نیوز، از شب گذشته با انتشار خبری از مصوبه اخیر هیأت‌دولت درخصوص میزان افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱، ابهاماتی در خصوص میزان افزایش مستمری‌ها برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران مشمول سازمان تأمین‌اجتماعی ایجاد شده است که به این وسیله اعلام می‌شود مصوبه مذکور، ارتباطی به افزایش مستمری بازنشستگان تحت‌پوشش تأمین‌اجتماعی ندارد.

براساس اطلاعیه سازمان تأمین‌اجتماعی، حسب قوانین و مقررات جاری، پیشنهاد مصوب این سازمان در مورد میزان و چگونگی افزایش مستمری‌ها در سال جاری، با رعایت مفاد مواد ۱۱۱ و ۹۶ قانون تأمین‌اجتماعی، هفتم اردیبهشت ماه برای بررسی و تصویب به هیأت‌وزیران ارسال شده که هنوز در هیأت‌دولت بررسی نشده است. لازم به توضیح است پیشنهاد افزایش مستمری بازنشستگان این سازمان؛ برای اجرا نیازمند مصوبه هیئت وزیران است که به محض تصویب آن، اطلاع‌رسانی درباره جزئیات و فرایند اجرای آن انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
با پرداخت مبلغ ۷ میلیون تومان وام قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی مشکلات بازنشستگان را حل وفصل نمی کنند و این مبلغ وام به درد بازنشستگان تامین اجتماعی نمی خورد.و این مبلغ ۷ میلیون تومان متاسفانه تاکنون به برحی بازنشستگان پرداخت نکردند و فقط به بازنشستگان شهر تهران دریافت کردند و بقیه بازنشستگان تامین اجتماعی از وام الحسنه محروم هستند چرا؟
فقط ۱۰ الی ۱۵ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی وام ضروری ۷ میلیون تومانی را دریافت کردند.
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
تبعیض بین بازنشستگان کشوری و بازنشستگان تامین اجتماعی شرم آور است
وام ازدواج ۲۵ میلیونی فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد/ ولی متاسفانه وام ازدواج ۲۵ میلیونی به فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهند چرا؟
آیا فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی جزو این کشور نیستند.
اعتراض
|
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
هر روز در رسانه ها برای بازنشستگان وام اعلام می کنند ولی متاسفانه این در حالی است که متاسفانه بنده در سال 95 بازنشسته شدم تاکنون به من وام نداده اند چرا؟
بنده تاکنون دو بار دریافت وام 7 میلیون تومانی ثبت نام کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری واریز وام 7 میلیون تومانی نیست چرا؟
بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 95
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :