صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
سخنگوی ستاد ملی کرونا: در آخرین جلسه (۱۰ اردیبهشت) ستاد ملی ‎کرونا مصوب شد: در جهت تقویت سطح ‎ایمنی گروه‌های در معرض خطر...

به گزارش بولتن نیوز، سخنگوی ستاد ملی کرونا: در آخرین جلسه (۱۰ اردیبهشت) ستاد ملی ‎کرونا مصوب شد: در جهت تقویت سطح ‎ایمنی گروه‌های در معرض خطر، از همه افراد بالای ۷۰ سال و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا نقص ایمنی، درخواست می‌شود یک نوبت ‎واکسن علاوه بر نوبت‌های قبلی تزریق نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: کرونا ، واکسن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :