صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور از دستگیری ۱۱ قاچاقچی مواد مخدر در فرودگاه امام (ره) خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ محسن عقیلی اظهارکرد: همکارانم در پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) با اجرای طرح مبارزه با حمل موادمخدر از طریق خطوط هوایی، موفق شدند با استفاده از تجربه و مهارت چهره‌زنی، ۱۱ نفر از مسافران خروجی به مقصد کشورهای خارجی را در خصوص حمل مواد مخدر شناسایی کنند.

وی افزود: پس از فرآیند شناسایی با بهره‌گیری از تجهیزات نوین کمک بازرسی مشخص شد این افراد با روش بلع و انباری قصد قاچاق موادمخدر را دارند که دستگیر شدند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور ادامه داد: پس از انجام مراحل قانونی، در مجموع ۱۲ کیلو و ۲۴۰ گرم انواع مواد مخدر شامل حشیش، تریاک و شیشه از این ۱۱ نفر کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، عقیلی با اشاره به اینکه متهمان مذکور پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با استقرار در تمامی مبادی ورودی و خروجی فرودگاه‌ها و رصد افراد سابقه دار، مقابله قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر را در دستور کار مستمر خود قرار داده است.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :