صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
تیم فوتبال استقلال عصر امروز در دیداری تدارکاتی مقابل امیدهای خود به برتری دست یافت.

به گزارش بولتن نیوز، تیم فوتبال استقلال امروز (پنجشنبه) برابر تیم امید استقلال به میدان رفت و 6 بر یک حریف خود را مغلوب کرد. در این بازی علاوه بر آرش برهانی مدیر آکادمی باشگاه استقلال و سرمربی تیم امید، سیاوش اکبرپور سرمربی تیم جوانان، فرد ملکیان و میلاد میداوودی از پیشکسوتان استقلال هم حضور داشتند.

حضور این پیشکسوتان و اعضای کادرفنی تیم‌های پایه استقلال در محل برگزاری بازی با استقبال گرم فرهاد مجیدی سرمربی استقلال همراه شد و گپ و گفتی صمیمانه میان آنها شکل گرفت و آنها به مرور خاطرات مشترکشان با یکدیگر پرداختند.

در این بازی دو تیم در هر نیمه با ترکیبی متفاوت به میدان رفتند. تیم امید در این بازی گل اول را به ثمر رساند. برای این تیم محمد رضایی در دقیقه 8 موفق شد گلزنی کند. بعد از این گل تیم استقلال در همان نیمه اول موفق شد پنج گل به ثمر برساند.

در دقیقه 19 آرمان رمضانی روی پاس وریا غفوری، در دقیقه 21 وریا غفوری روی پاس امیرعلی صادقی، در دقیقه 23 رافائل سیلوا روی کرنر ارسالی توسط امیرعلی صادقی، در دقیقه 37 ارسلان مطهری و در دقیقه 39 وریا غفوری برای استقلال در نیمه اول گلزنی کردند.

در نیمه دوم هم رودی ژستد از روی نقطه پنالتی موفق شد گل ششم را به ثمر برساند. او خطای اعلام شده روی امیرحسین حسین‌زاده را به گل تبدیل کرد.

در مصاف امروز هدایت تیم امید را آرش برهانی سرمربی و حمید عزیززاده مربی این تیم برعهده داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: استقلال ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :