صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
براساس اعلام بانک مرکزی
بانک مرکزی در راستای مدیریت نقدینگی اضافه برداشت بانک‌ها اعلام کرد که تنها با اخذ وثیفه امکان اضافه برداشت وجود دارد.

به گزارش بولتن نیوز، بانک مرکزی اعلام کرد: اولین گام اصلاح رابطه بانک مرکزی با بانک‌ها؛ دستور به «پول پاشی‌های بی‌ضابطه‌ای» بود که در گذشته مدام تکرار می‌شد. بانک مرکزی برای کاهش فشار بر پایه پولی و مدیریت نقدینگی اعلام کرد اعطای خط اعتباری یا اضافه برداشت، صرفا با اخذ وثیقه امکان‌پذیر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: بانک ها ، وثیقه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :