صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
با انتقال و نصب تجهیزات در محل جدید از روز گذشته و پس از خارج شدن ماشین الات از مهر و موم آژانس، فرآیند تولید قطعات سانتریفیوژ در سایت نظنزآغازشد. فعالیت‌های نظارتی آژانس در محل جدید تغییری نخواهد کرد و بر اساس روال جاری، تصاویر دوربین های نظارتی به این نهاد تحویل نمی شود.

به گزارش بولتن نیوز، بر اساس برنامه ریزی جدید در سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران، دستگاه‌های ویژه تولید روتور و بیلوز از مجموعه صنعتی کرج به مجتمع شهید مهندس احمدی روشن در نطنز منتقل شده است.

با انتقال و نصب تجهیزات در محل جدید از روز گذشته و پس از خارج شدن ماشین آلات از مهر و موم آژانس، فرآیند تولید قطعات سانتریفیوژ در سایت نظنزآغازشد.

فعالیت‌های نظارتی آژانس در محل جدید تغییری نخواهد کرد و بر اساس روال جاری، تصاویر دوربین های نظارتی به این نهاد تحویل نمی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :