صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
رئیس سازمان سنجش کشور:
رئیس سازمان سنجش کشور گفت: از سال ۱۴۰۳ آزمون‌های سراسری به صورت هوشمند الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، عبدالرسول پور عباس در نشست با مسئولان برگزاری آزمون‌های سراسری در قم با بیان اینکه برگزاری آزمون‌های سراسری به سمت و سوی هوشمندی و الکترونیکی شدن می‌رود، گفت: از سال ۱۴۰۳ با تحقق این نوع آزمون، هر داوطلب می تواندهر یک ماه یا دو ماه یک بار به صورت آزمایشی در رقابت‌های علمی شرکت و شانس خود برای حضور در دانشگاه مورد نظرش امتحان کند.

او می گوید: با برگزاری آزمون‌های هوشمند، داوطلبان می‌توانند آزمونی که آزمایشی داده اند و رضایت دارند را به عنوان آزمون اصلی خود تلقی کنند.

پور عباس گفت: در جلسه با مسئولان برگزاری آزمون در قم هم، تمامی راهکار‌های مورد نظر برای برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری بازنگری و تاکید شد آزمون امسال به شکل شایسته‌ای برگزار شود.

او گفت: در برگزاری آزمون‌های امسال، بهترین حوزه‌های آزمونی را سازماندهی کرده ایم تا داوطلبان با امنیت کامل در این رقابت شرکت کنند.

امسال بیش از ۲۰ هزار داوطلب از استان قم در آزمون سراسری شرکت می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :