صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
قدرت موشهای تهران بیشتر شده و حالا به دنبال شکار یا کریم افتاده‌اند.

به گزارش بولتن نیوز، به لطف افزایش اغذیه فروشی‌های گوشه خیابانی و افزایش دور ریز مواد غذایی توسط خانوارها، روز به روز به قدرت و جمعیت موش‌های تهران افزوده می‌شود.

مدتهاست که حاشیۀ بخشی از خیابان شهید رجایی در منطقه ۱۶ به بورس فروش مواد غذایی تبدیل شده و در طول شبانه روز هم به واسطه دورریز اضافات مواد غذایی مشتریان، موش‌ها به مراتب از آن‌ها تغذیه می‌کنند و همین امر موجب تقویت زاد و ولد آن‌ها و افزایش جمعیتشان شده است.

زیر هر سطل زباله، حفره‌هایی مشاهده می‌شود که محل زندگی موشهاست.

در هر دقیقه می‌توان چندین موش را دید که به این حفره‌ها رفت و آمد می‌کنند و برای خود قلمرویی ایجاد کرده اند. قلمرویی که اگر حیوانات دیگر به آن نزدیک شوند، موش‌ها به قصد شکار به آن‌ها حمله می‌کنند.

این تصویر که صبح امروز در خیابان شهید رجایی ضبط شده، نشان دهنده حمله یک موش به چند یا کریم به قصد شکار آنهاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: موش‌ ، سطل زباله

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :