صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از قتل دو نفر در محله چای بوئین گنبدکاووس به وسیله سلاح گرم خبر داد. بنا بر گزارش میدانی مقتولین...

به گزارش بولتن نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از قتل دو نفر در محله چای بوئین گنبدکاووس به وسیله سلاح گرم خبر داد.

محمود علیفر در گفت و گوی کوتاه با خبرنگاران و اهالی رسانه گنبدکاووس با اشاره به اینکه حوالی ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه شامگاه یکشنبه سیزدهم فروردین ماه دو نفر توسط سلاح گرم به قتل رسیدند، اظهار کرد: این حادثه در محله چای بوئین شهر گنبدکاووس رخ داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از اعلام گزارش عوامل پلیس در صحنه وقوع قتل حاضر شدند، افزود: مراحل و اقدامات لازم جهت بررسی صحنه صورت گرفته و اقدامات جهت شناسایی قاتل یا قاتلین آغاز شده است.

بنا بر گزارش میدانی خبرنگار ما مقتولین دو تن از طلاب منطقه به نام های "آخوند پژمان" و "آخوند خوجه" بوده اند که در حوزه علمیه این منطقه به ضرب گلوله به قتل رسیده اند.

منبع: انتخاب
برچسب ها: گنبدکاووس ، سلاح گرم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :