صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت درمانی و بستری مهدی چمران توضیح داد.

به گزارش بولتن نیوز، احمد صادقی؛ با اشاره به اینکه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران همچنان در بیمارستان بستری و فرایند درمانی خود را طی می‌کند، اظهار کرد: آقای چمران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و پس از چند روز از زمان بستری شدنش در بخش به آی‌سی‌یو انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه رئیس شورای شهر تهران همچنان در آی‌سی‌یو، تحت مراقب‌ و فرایند درمانی قرار دارد، گفت: در ارتباط با انتقال چمران به بخش بنا بر نظرپزشکان باید منتظر ماند تا شرایط بهتر شود.

صادقی در پایان اظهار امیداواری کرد با عنایت خداوند و دعای مردم، رئیس شورای شهر تهران هر چه سریعتر سلامتی خود را به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :