صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کرامت ویس کرمی مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مردم می‌توانند از ذخیره بنزین موجود در کارت سوخت خود در این ایام، استفاده کنند.

به گزارش بولتن نیوز، کرامت ویس کرمی مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مردم می‌توانند از ذخیره بنزین موجود در کارت سوخت خود در این ایام، استفاده کنند.

وی با اینکه ذخیره باقی مانده در کارت‌های سوخت پس از شش ماه قابل برداشت نبود افزود: اگر مصرف کننده ۹ ماه سهمیه بنزین را استفاده نکرده باشد بنزین ذخیره شده دیگر قابل برداشت نیست.

مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی ادامه داد: مردم می‌توانند از ذخیره‌های کارت سوخت خود استفاده کنند چرا که قرار نیست سهمیه بنزین نوروزی جدا از سهمیه ماهانه داده شود.

ویس کرمی درباره تراز مثبت بنزین به مصرف گفت: هم اکنون تولید نسبت به مصرف مثبت است، اما اگر روند مصرف بنزین صعودی شود و ممنوعیتی نباشد ممکن است تراز منفی شود.

مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی اظهار کرد: هم اکنون میانگین تولید روزانه ۱۰۳ میلیون لیتر است.

برچسب ها: بنزین ، فراورده نفتی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :