صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
سعید عزت‌اللهی درباره دیدار مهم تیمش برابر یاران امید ابراهیمی در نیمه‌نهایی جام امیر قطر صحبت کرد.

به گزارش بولتن نیوز، تیم الغرافه امشب در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی جام امیر قطر به مصاف الوکره می‌رود. تیمی که امید ابراهیمی را در اختیار دارد.

سعید عزت‌اللهی، هافبک الغرافه درباره این بازی گفت: بی‌صبرانه منتظر پیروزی برابر الوکره و صعود به فینال جام امیر قطر هستیم. این بازی برای ما مهم است و تیم الغرافه نیز خود را آماده نبرد کرد. البته امیدواریم راهی بازی فینال شویم. بدون تردید دیدارهای حذفی متفاوت هستند و قابل پیش‌بینی نیست. می‌دانم هواداران الغرافه منتظر پیروزی و برداشتن یک گام به سوی قهرمانی هستند.

وی افزود: از زمانی که به الغرافه پیوستم شاهد تلاش زیادی در این تیم برای رسیدن به قهرمانی جام امیر قطر با توجه به کمک‌های صورت گرفته توسط مدیران بودم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :