صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
لیگ برتر بسکتبال؛
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم‌های مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان پیگیری شد.

به گزارش بولتن نیوز، در ادامه مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور و از مرحله دوم مقدماتی این رقابت ها امروز مهرام به مصاف آویژ صنعت مشهد رفت و این تیم را با نتیجه ۶۶ بر ۵۴ شکست داد.

در دیگر دیدار امروز که در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد تیم ذوب آهن در مصاف با نفت آبادان به برتری ۹۵ بر ۷۴ دست یافت.

این رقابت ها امروز با برگزاری دیدار دو تیم مس کرمان و خانه بسکتبال خوزستان پیگیری می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: بسکتبال ، مهرام

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :